تبلیغات
سدژ ؛ سایت تخصصی شهرستان خمینی شهر - سده - نتایج یک جلسه با سرپرست اداره پست خمینی شهر
هموطن گرامی، به سایت سدژ، سایت مردم شهیدپرور شهرستان خمینی شهر خوش آمدید. تمام تلاش دست اندرکاران سایت سدژ اینست که خمینی شهر را آنگونه که هست به جهانیان بشناساند، نه کمتر نه بیشتر. امیدواریم بتوانیم اخبار، اطلاعات و مطالب مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. این سایت با آدرس سده دات آی آر قابل دسترسی می باشد: sede.ir منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما گرامیان هستیم. سایت سدژ، سایت هر خمینی شهری

موقعیتی پیش آمد تا اینجانب به نمایندگی از سایت سدژ، نشستی دوستانه با سرپرست اداره پست خمینی شهر داشته باشم.
در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، درباره موضوعات مختلفی صحبت شد.
از مهمترین مواردی که در این جلسه مطرح کردیم نقاط ضعف و قوت اداره پست خمینی شهر بود.
بحث جمع آوری نامنظم مرسولات مردم خمینی شهر از دفاتر خدمات ارتباطی یکی از مباحث مهم این جلسه بود که آقای قربانی با صبر و حوصله فراوان به این موارد پاسخ دادند. ایشان ضمن ارائه الگوریتم جمع آوری مرسولات از سطح شهر، برخی از بی نظمی ها را ناشی از اتفاقات غیرمترقبه و گاها قصور برخی از دفاتر خدمات ارتباطی اعلام کردند.
ایشان که در کل جلسه با متانت خاصی به تمام انتقادات ما گوش می دادند، دلایل این مشکلات را بیان نمودند. چیزی که بیشتر توجه ما را به ایشان جلب کرد، برخورد دوستانه ای بود که آقای قربانی با مجموعه خود و دفاتر خدمات ارتباطی داشتند؛ با این وجود عجیب بود که برخی دفاتر خدمات ارتباطی نداشتن تمبر و برخی دیگر از مشکلات را به اداره پست خمینی شهر نسبت می دادند چراکه ایشان نداشتن تمبر را صد در صد تکذیب نموده و آنرا ناشی از کم لطفی این دفاتر اعلام کردند.
البته ما از نام بردن این دفاتر متخلف خودداری کردیم ولی طبق قولی که از ایشان گرفتیم قرار بر این شد که از این پس تمام شکایات مشتریان را بطور مستقیم به آقای قربانی منتقل نمائیم. فلذا تمامی همشهریانی که به هر نحوی از خدمات دفاتر ارتباطی مرتبط با اداره پست یا خدمات خود اداره پست ناراضی هستند می توانند با ذکر دقیق نام و مشخصات و شماره همراه، مشکل خود را برای سایت سدژ ارسال نموده تا به اداره پست منتقل و بررسی گردد.
آقای قربانی که عزم راسخی برای هرچه منظم تر کردن خدمات پستی داشتند از برنامه های امیدوارکننده آتی خود نیز سخن گفتند.
ایشان با اشاره به کاهش چشمگیر میزان شکایات از پست، خواستار همکاری هرچه بیشتر دفاتر خدمات ارتباطی با آن اداره جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان خمینی شهری شدند.
سایت سدژ لازم می داند از این مدیر غیربومی اما مردمی و دلسوز که صبورانه به سوالات سخت ما پاسخگو بودند و نقایص را پذیرفتند تشکر نماید.
باشد که سایر مدیران بومی و غیربومی خمینی شهر که بعضا خود را جدای از مردم و مبرا از پاسخگویی می دانند، ایشان را الگوی خود قرار داده و حداقل در مقام کلام، پاسخگوی مشکلات مردم باشند. سایت سدژ آمادگی برگزاری جلسه های انتقادی با این مدیران مردمی را دارد.
 



طبقه بندی: اخبار تحلیلی سدژ، 
برچسب ها: اداره پست خمینی شهر، سرپرست اداره پست خمینی شهر، محمدعلی قربانی، مشکلات پست، خدمات ارتباطی خمینی شهر، سایت خمینی شهر،
ارسال توسط آقای عموشاهی
آخرین مطالب